رویداد نونمایی| نوآوری شرکت‌ها به تامین نیازهای صنعت برق کمک می‌کند

رویداد نونمایی| نوآوری شرکت‌ها به تامین نیازهای صنعت برق کمک می‌کند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 88924
رویداد نونمایی در هفتمین دوره برگزاری، بستری برای تعامل میان صنعت برق با نوآوری‌های این حوزه می‌شود.

نونمایی، رویدادی با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان و فناور با ایجاد آگاهی و هموار کردن مسیر تعامل بین مشتریان از یک سو و ارائه کنندگان نوآوری‌ها در سوی عرضه است. در این رویداد شرکتها می توانند با محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکتهای پارک فناوری پردیس آشنا شوند.

رویداد نونمایی که با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با هدف پیوند میان نوآوری‌های یک حوزه خاص با بازار شکل‌گرفته است، در هفتمین دوره برگزاری خود به نونمایی نوآوری‌های صنعت برق اختصاص دارد.

در این رویداد فناورانه و نوآورانه که همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، علاوه بر نوآوری‌های این حوزه در پارک فناوری پردیس، محصولات فناورانه‌ای از صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی  نونمایی خواهد شد.

 

این نوآوری‌ها در حوزه‌هایی چون طراحی انواع یوپی اس، رکتیفایرهای سبک و سنگین و همچنین تحقیقات در مورد انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، ماشین آلات زنجیره مکانیزاسیون تونل‌سازی و استخراج معادن زیرزمینی (حفاری، بارگیری و باربری)، خدمات آزمایشگاهی آنالیز روغن و ذرات فرسایشی تحقیقات، عیب یابی و کنترل فرسایش تجهیزات مکانیکی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و برق خواهند بود.

 

هفتمین رویداد نونمایی با حمایت پارک فناوری پردیس، یکم آذرماه ۱۴۰1 در سالن ایران محل نمایشگاه بین المللی سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.

سلسله رویدادهای نونمایی یکی از اقدامات پارک فناوری پردیس است که در حوزه توسعه تجارت محصولات دانش‌بنیان و فناور و با هدف توسعه بازار این محصولات ‌و به منظور معرفی درست محصولات به جامعه مخاطب طراحی و اجرا می‌شود. علاقمندان برای حضور در رویداد به وبگاه برگزاری مراجعه کرده و گزینه مهمان (حضوری یا مجازی) را انتخاب کنند.

 

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

#24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
محصولات فناورانه و نوآورانه صنعت برق «نونمایی» می‌شود
محصولات فناورانه و نوآورانه صنعت برق «نونمایی» می‌شود
01/08/24 - 13:16
4 محصول ایران‌ساخت در حوزه حمل و نقل هوشمند «نونمایی» شد
4 محصول ایران‌ساخت در حوزه حمل و نقل هوشمند «نونمایی» شد
01/04/14 - 13:09
3 محصول کاربردی فناوری‌های دیجیتال نونمایی شد
3 محصول کاربردی فناوری‌های دیجیتال نونمایی شد
00/09/16 - 15:30
بیشتر بخوانیم